Ana Sayfa / Hizmetlerimiz/ Anti-Aging Danışmanlığı

Op. Dr. Burcu ÇETİNKAYA,  İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi’ni bitirdi.  Kadın Hastalıkları ve Doğum İhtisası yaptı.Klinik Psikoloji üzerine  Yüksek Lisans ve Doktora yaptı.Hipnoterapi,Fonksiyonel Tıp ve  Wellbeing üzerine  sayısız eğitim aldı.
Op. Dr. Burcu ÇETİNKAYA, 2000 yılında İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi’ni bitirdi. Anestezi ve Reanimasyon , Kadın Hastalıkları ve Doğum İhtisası yaptı. 2015 yılında İsviçre Riccon Academy Psikoloji Eğitimi ve Cinsel Terapi Danışmanlığı konusunda sertifikasyonunu tamamladı. 2017 yılında Hipnoz ve Hipnoterapi Eğitimi aldı. 2018 yılında Amerika’da Pasific Üniversitesi’nde Psikoterapi CEO Sertifikasyon ve Mesleki Eğitim Akreditasyonunu tamamladı. Akademik eğitimlerine paralel olarak Uluslararası Bilimsel Hipnoz, Hipnoterapi, Regresyon Hipnoterapisi, 2019 yılında Doğum Koçluğu ve Eğiticiliği Eğitimi, Estetik ve Kozmetik Jinekoloji Eğitimi, Psikoterapide ve Cinsel Terapide Hipnoterapi ve Hipnoz Teknikleri Eğitimini , 5 Paths Analitik Hipnoterapi, İleri Düzey Hipnoz Eğitimi, EFT Duygulara Odaklanma Terapisi , 2021 yılında Başkent Üniversitesi İlişki ve Aile Danışmanlığı , NLP ve EFT Eğitimini, Yaşam Koçluğu Eğitimini; Freud Universitat’ta Hipnoterapi Uzmanlığı , Yönetici Koçluğu, Kariyer Koçluğu, Siyaset Koçluğu, Yaşam Koçluğu ve Biometrik Yüz Okuma Eğitimini tamamladı ; Dublin Üniversitesinde Klinik Psikoloji yüksek lisans ve doktora eğitimini tamamladı.TC Sağlık bakanlığı GETAT (Ozon terapi , Mezoterapi, Hipnoterapi ) ve Medikal Estetik eğitimlerini tamamlayarak resmi GETAT uygulama yetkisini almıştır.  MEB Onaylı Aile Ve İlişki Danışmanıdır.  Uluslararası sertifikalı Regresyon Terapistidir.Türkiye’de ulusal ve uluslararası birçok büyük kurum için çalışmakta, seminer ve eğitimler vermekte, workshoplar düzenlemektedir. Profesyonel iş yaşamındaki bir çok kişiye Hipnoterapi,Regresyon Terapisi ,  Fonksiyonel Tıp ve Wellness danışmanlığı hizmeti sunmaktadır. Bir çok üniversite ve kongrede konuşmacı olarak yer almıştır. Hayatı boyunca cehaletle savaşmanın tek yolunun eğitim almak, bilim ve teknoloji ışığında ilerlemek olduğuna inanarak çalışmalarına devam etmektedir. Son yıllarda sağlıklı kalmanın hasta olduktan sonra tedavi almaktan daha değerli olduğuna inancıyla Fonksiyonel Tıp Alanında özellikle Hipnoterapi , Regreyon Terapisi ve Wellness ile ilgili çalışmalar yapmaktadır.  ”Farklı olmak , Farklı Hissetmek , Farkıyla Fark Yaratmak ” İsteyen herkese rehber olmayı hedeflemiştir.

Yaşlanmak her canlı için oluşacak doğal  bir süreçtir. Ama önemli olan bu süreci mutlu geçirebilmek, oluşabilecek sorunlarla  başedebilmek ve olabildiğince yaşlanma sürecini  yavaşlatabilmektir. Son yıllarda Anti-aging uygulamalar  ile dış güzellik kadar metabolizma yaşlanmasının da düzenlenmesi önem kazanmaktadır.Bu nedenle Anti-Aging uzmanlık desteği tam sizin için uygun bir süreçtir. Bu süreçte profesyonel olarak sizin yanınızdayız.

Anti-aging, kişilerde yaşlanmayı yavaşlatabilmek ya da tersine döndürebilmek için uygulanan yöntemlere verilen isimdir. Bu işlemler sayesinde cilt yenilenir, hormonlar dengelenir ve yaşlanmaya bağlı olarak görülen hastalıklar önlenebilir.

Anti-aging ürünleri, genellikle cilt dokusunun ve bağlayıcı hücrelerin yenilenmesini sağlamak, hormonal düzensizliklerin dengelenmesine yardımcı olmak, yaşlılıktan kaynaklı oluşabilecek rahatsızlıkları önlemek, ilerleyen yaşlarda dinç ve zinde kalmayı kolaylaştırmak nedeniyle kullanılır.

Çoğu kişi piyasadaki ürün çeşitliliği ve uygulama  tekniklerindeki bilgi yetersizlikleri nedeniyle kafa karışıklığı  yaşamaktadır. Zaman içinde değişen  ve ilerleyen sektör nedeniyle hangi ürün kime  uygun, vucut diline gör ürün kullanımı ne olmalı ,  anti aging konusunda hangi bilgi doğru hangi bilgi yanlış ,  yaşa , şartlara göre danışmanlık nasıl olmalı  gibi konularda destek alma ihtiyacı duymaktadır.

Yaşlanma sürecinde sadece estetik uygulamaların yetersiz kaldığı , hücre yenilenmesinin de bu sürece eklenmesi ile mükemmel  bir antiaging uygulama sağlanacağı bilinciyle profesyonel olarak Fonksiyonel Tıp Uygulamalarını kullanarak sizlere destek sağlıyoruz.