Ana Sayfa / Hizmetlerimiz/ İnfertilite

Op. Dr. Burcu ÇETİNKAYA,  İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi’ni bitirdi. Kadın Hastalıkları ve Doğum İhtisası yaptı.Klinik Psikoloji üzerine  Yüksek Lisans ve Doktora yaptı. Ruh , Beden ve Zihin bütünlüğü ile tedavi yaklaşımına inanmaktadır.
Op. Dr. Burcu ÇETİNKAYA, 2000 yılında İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi’ni bitirdi. Anestezi ve Reanimasyon , Kadın Hastalıkları ve Doğum İhtisası yaptı. Jinekoloji ve Jinekolojik Onkoloji üzerine birçok ameliyat ve  sayısız hasta takibi yaptı. Psikoloji, Bilinç ve Bilinçaltı , Nörobilim ve Hastalıklar üzerine etkinliğini araştıran  konularla  ilgilenerek uluslararası sertifikasyon ve lisanslarını tamamladı. Farklı eğitim kurumlarında  koçluk eğitimlerini  tamamladı. Son yıllarda zihin beden ruh dengesi olmadan sağlığın olamayacağı inancıyla  ''Bütüncül Tıp '' Alanında özellikle  Kanser, Hormonlar ,Kronik Toksite , Kronik Hastalıklar  ve Zihin Beden Tıbbı  ile ilgili çalışmalar yapmaktadır.  ”Farklı olmak , Farklı Hissetmek , Farkıyla Fark Yaratmak ” İsteyen herkese rehber olmayı hedeflemiştir.

Çiftlerde çocuk sahibi olma ile ilgili sorunlar her geçen gün artmaktadır. Açıklanamayan infertilite denilen kavram sperm değerleri normal, yumurtlamalar normal, rahim yapısı normal ve tüpler açık iken korunmasız ilişkiye rağmen 1 yıl süre ile gebelik elde edilememesi  olarak tanımlanmaktadır. Her evli çiftten beşte biri açıklanamayan kısırlık sorunu ile karşı karşıya kalmaktadır. Neden bulunamamaktadır.

Ayrıca nedeni olmayan  başarısız  tüp bebek denemeleri , açıklanamayan infertilite  nedeniyle oluşan çözümsüzülük hissi,  psikojenik temelli cinsel fonksiyon bozuklukları  çiftleri çok yormakta ve üzmektedir.

İnfertilite tedavi aşamasında birçok çift yoğun stres yaşar. Kimi zaman tedaviyi reddetme veya ertelemek isteyebilir. Bu dönemde eş desteği oldukça önemli. Yoğun stres altında olan insan bedeninde hormonal fizyoloji de tamamen değişir. Ve kullanılan ilaçlar yeterli etkinliğe ulaşmayabilir. Bu nedenle  psikolojik destek oldukça önemlidir. Kimi zaman profesyonel bir desteğe ihtiyacı olabilir.

Çalışmalar göstermektedir ki Bilinçaltı Terapi yöntemleri ve Bütüncül Tıp Yaklaşımı uygulanan vakalarda çocuk sahibi olma oranları giderek yükselmektedir. Bir çok çalışma Zihin Beden Tıbbı yaklaşımının yeni nesil tedavi modaliteleri arasında yer alması gerekliliğini göstermektedir.

Ben bu döneminizde kendi içinize dönüp  neden bulma sürecinizi başlatmanıza rehber oluyorum. Hastalıkların zihine ve bedene olan etkilerini, bilinçaltının hastalık yönetimindeki olumlu etkilerini, geçmiş yaşam olaylarına farkındalıklı bakış gelişimini , kronik stres yönetimi gibi konularda   sizlere destek oluyorum .İhtiyacınız olan kişisel farklı hizmet içeriklerini uyguluyorum.İş-hayat dengesi kurmaya, stres ve zihinsel sağlık sorunlarını azaltmaya odaklanmanıza yardım ediyorum . Bütüncül Kadın Sağlığı İnfertilite  protokollerini hayatınıza entegre etmek için yol gösteriyor  ve sizin  çocuk hayallerinize ulaşmanıza öncülük etmeye çalışıyorum.

Beingwell-Benlik Terapi seansları size bir şifa veya tedavi sunan hizmetler değildir. Çocuk Sahibi olmanızı da garanti etmez. Zihin Beden Yönetiminin hastalıklarda , hastalık oluşum iyileşme mekanizmalarında kullanımını ,  hayat varoluş dinamikleri , farkındalık ve kişisel  dönüşüm rehberliği yapan teknikler bütünüdür. Ama sizin çocuk sahibi olmanıza neden olan  etkenlerin farkına varmanızı ve tedavilerinizin etkinliğini arttırmanızı sağlar. Kendinize olan inancınızı ve özgüveninizi arttırır.

Danışmanlık Hizmeti nasıl Uygulanır?
Sistemimize kayıt olduktan sonra dilediğiniz hizmet seçimi sonrası  randevu oluşturduğunuzda isteminiz bize ulaşmaktadır. İletişim formundan tetkik ve raporlarınızı bize yollamanız sizi görüşme öncesi tanımamız açısından önemlidir.

Seanslar ''tek seçim'' şeklinde olmaktadır.Seans sıklığını ve zamanlamasını kendinize göre ayarlayabilirsiniz. Sizlerin talep ve isteği doğrultusunda 50 dakika-onlıne olarak  ''Beingwell-Benlik Terapi''  esaslarıyla yapılmaktadır.

Seanslar sistem tarafından otomatik olarak başlatılmakta ve sonlandırılmakta olup randevu saatinde danışanın görüşmede olması önemlidir. Danışandan kaynaklanan nedenlerden dolayı ( teknik , kişisel vb.) sistem başladıktan sonra olan katılım problemlerıinde hizmet alınmış sayılır. Ücret iadesi , seans tekrarı veya ek süre verilmesi yapılamamaktadır. Hizmet alımı zaman dilimi olarak ücretlendirilmektedir.Katılamayacağınız seansları en az 2 saat önceden iptal etme veya ertelemeniz önemlidir. Seansa 2 saat kaladan daha geç yapılan  iptal ve erteleme taleplerinde sistemsel  işlem yapılamamaktadır.Seans alınmış sayılır.

Sizlerde farklı olmak , farkınızla fark yaratmak isterseniz bizlerle tanışın .Her türlü bilgi ve soru için bizlere ulaşabilir hizmetlerimizden yararlanmak için kayıt oluşturabilirsiniz.Bütün bu değişim ve dönüşüme istekli ve hazır iseniz  ve hayatınızda bir farkındalık  istiyorsanız , Fakınızla artık hayatınızda fark ve değişim oluşturmak istiyorsanız haydi gelin tanışalım ..