Op.Dr.Burcu Çetinkaya ; 2000 yılında İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi’ni bitirdi.

2001-2004 yılları arasında Celal Bayar Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde Anestezi ve Reanimasyon İhtisası, 2004-2009 yılları arasında İzmir Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Kadın Hastalıkları ve Doğum İhtisası yaptı.

2009 yılında Ege Üniversitesi’nde Endo-Laparoskopik Cerrahi Eğitimi aldı.Jinekoloji ve Jinekolojik Onkoloji üzerine bir çok ameliyat ve hasta takibi yaptı. Kadın Hastalıkları ve Doğum hekimi olarak mesleğini yapmaktayken psikoloji ve nörobilimi merak ederek o sahada eğitimler almaya başladı.

2015 yılında İsviçre Riccon Academy Psikoloji Eğitimi ve Cinsel Terapi Danışmanlığı konusunda sertifikasyonunu tamamladı. 2017 yılında Hipnoz ve Hipnoterapi Eğitimi aldı. 2018 yılında Amerika’da Pasific Üniversitesi’nde Psikoterapi CEO Sertifikasyon ve Mesleki Eğitim Akreditasyonunu tamamladı. Dublin Üniversitesinde Klinik Psikoloji  Yüksek Lisans ve Doktorasını tamamladı . Adli Psikoloji üzerine sertifikasyon ve çalışmalar yaptı. Akademik eğitimlerine paralel olarak Uluslararası Bilimsel Hipnoz, Hipnoterapi, Regresyon Hipnoterapisi, 2019 yılında Doğum Koçluğu ve Eğiticiliği Eğitimi, Estetik ve Kozmetik Jinekoloji Eğitimi, Psikoterapide ve Cinsel Terapide Hipnoterapi ve Hipnoz Teknikleri Eğitimini , 5 Paths Analitik Hipnoterapi, İleri Düzey Hipnoz Eğitimi, EFT Duygulara Odaklanma Terapisi , 2021 yılında Başkent Üniversitesi İlişki ve Aile Danışmanlığı , NLP ve EFT Eğitimini, Yaşam Koçluğu Eğitimini; Freud Universitat’ta Hipnoterapi Uzmanlığı , Yönetici- Kariyer-Yaşam Koçluğu ve birçok koçluk eğitimlerini tamamladı ; TC Sağlık bakanlığı GETAT (Ozon terapi , Mezoterapi, ,Hipnoterapi ) ve eğitimlerini tamamlayarak resmi GETAT uygulama yetkisini almıştır. Bakanlık onaylı resmi Aile ve İlişki Danışmanıdır. Uluslararası lisanslı eğitmen ve koç ünvanlarına sahiptir.

Aldığı eğitimler ışığında bir kişinin sağlık yönetiminin bütüncül bir yaklaşımla yapılması gerektiğine inanmaktadır. Ruh, Beden  ve Zihin beraber ele alınmadan  bir sağlık yaklaşımı olamayacağına inanmaktadır.Son yıllarda sağlıklı kalmanın hasta olduktan sonra tedavi almaktan daha değerli olduğuna  olan inancıyla ''Bütüncül Tıp '' Alanında özellikle Meme Kanseri ve Kadın Kanseri olan hastalara mentörlük, Cinsel Sağlık , Sağlıklı Yaşam, Nörobilimin ve Psikolojinin  hastalık yönetimi ve tedavilerde kullanımı , Kanser -Hormon ve Kronik Toksite yönetimi , Wellness-Wellbeing ile ilgili çalışmalar yapmaktadır.

Türkiye’de ulusal ve uluslararası birçok büyük kurum için çalışmakta, seminer ve eğitimler vermekte, workshoplar düzenlemektedir. Profesyonel iş yaşamındaki bir çok kişiye danışmanlık  ve koçluk hizmeti sunmaktadır. Bir çok üniversite ve kongrede konuşmacı olarak yer almıştır. Hayatı boyunca cehaletle savaşmanın tek yolunun eğitim almak, bilim ve teknoloji ışığında ilerlemek olduğuna inanarak çalışmalarına devam etmektedir.

”Farklı olmak , Farklı Hissetmek , Farkıyla Fark Yaratmak ” İsteyen herkese rehber olmayı hedeflemiştir.

Dr. Burcu ''Being Well '' Felsefesi Nasıl Oluştu?

Merhaba ben Burcu Çetinkaya . Ama hastalarımın söylemiyle Dr. Burcu .. Dr.Burcu kimdir?. Merak ediyorsanız beni buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz..