Ana Sayfa / Hizmetlerimiz/ Vajinismus

Op. Dr. Burcu ÇETİNKAYA,  İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi’ni bitirdi. Kadın Hastalıkları ve Doğum İhtisası yaptı.Klinik Psikoloji üzerine  Yüksek Lisans ve Doktora yaptı. Ruh , Beden ve Zihin bütünlüğü ile tedavi yaklaşımına inanmaktadır.
Op. Dr. Burcu ÇETİNKAYA, 2000 yılında İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi’ni bitirdi. Anestezi ve Reanimasyon , Kadın Hastalıkları ve Doğum İhtisası yaptı. Jinekoloji ve Jinekolojik Onkoloji üzerine birçok ameliyat ve  sayısız hasta takibi yaptı. Psikoloji, Bilinç ve Bilinçaltı , Nörobilim ve Hastalıklar üzerine etkinliğini araştıran  konularla  ilgilenerek uluslararası sertifikasyon ve lisanslarını tamamladı. Farklı eğitim kurumlarında  koçluk eğitimlerini  tamamladı. Son yıllarda zihin beden ruh dengesi olmadan sağlığın olamayacağı inancıyla  ''Bütüncül Tıp '' Alanında özellikle  Kanser, Hormonlar ,Kronik Toksite , Kronik Hastalıklar  ve Zihin Beden Tıbbı  ile ilgili çalışmalar yapmaktadır.  ”Farklı olmak , Farklı Hissetmek , Farkıyla Fark Yaratmak ” İsteyen herkese rehber olmayı hedeflemiştir.

Vajinismus her kadına göre farklı uygulanan yöntemler ile tedavi edilebilecek bir hastalıktır.Ana sorun cinsellikle ilgili eksik, yanlış bilgiler , bilinçaltının negatif inançlarla kodlanmasına bağlı oluşan olumsuzlukların bedene hükmetmesiyle oluşur.  Kişi ister ama nedenini bilmediği bir şekilde istemsiz kasılmalar ve panik atak benzeri nöbetlerle ilişkiye girmekte zorlanır.

Kadın cinsel birleşmeyi istemekte, ama partnerini itmesi veya vajinadaki kasların kasılması tamamen istem dışıdır. Kontrol edilemeyen birşeyler vardır sanki, bedenini yönetememektir. Bu durum çiftleri okadar rahatsız etmektedir ki, hem kadın hem erkek cinsellikten soğumakta, isteksizlik gelişebilmektedir. Bazen bu bir yaşam şekli olarak kabul edilir ve çiftler uzun yıllar ilişkiye girmeden yaşayabilirler. Ama geçen zamanla birlikte bir bebek hayali kurulur. Aslında bu istek bir hayal değildir. Çünkü vajinismus tedavisi olan , anatomik bir bozukluğun olmadığı bir hastalıktır.

Zihin Beden tıbbının en çok uygulandığı alanlardan ve en başarılı olduğu alanlardandır vajinismus. Vajinismus tedavisi size doğru bilgileri anlatmak, bilinçaltınızdaki saplantılardan kurtarmak ile başlar.Benim kendi  tedavi pratiklerimde de sıkça gördüğüm benlik ve bilinçaltı farkındalık çalışmaları , bilişsel davranışçı terapilerle  kolayca çözümlenebildiği yönündedir. Tedavisi olan bu hastalığın sizi ve eşinizi esir almasına izin vermeyin.

Danışmanlık Hizmeti nasıl Uygulanır?
Sistemimize kayıt olduktan sonra dilediğiniz hizmet seçimi sonrası  randevu oluşturduğunuzda isteminiz bize ulaşmaktadır. İletişim formundan tetkik ve raporlarınızı bize yollamanız sizi görüşme öncesi tanımamız açısından önemlidir.

Seanslar ''tek seçim'' şeklinde olmaktadır.Seans sıklığını ve zamanlamasını kendinize göre ayarlayabilirsiniz. Sizlerin talep ve isteği doğrultusunda 50 dakika-onlıne olarak  ''Beingwell-Benlik Terapi''  esaslarıyla yapılmaktadır.

Seanslar sistem tarafından otomatik olarak başlatılmakta ve sonlandırılmakta olup randevu saatinde danışanın görüşmede olması önemlidir. Danışandan kaynaklanan nedenlerden dolayı ( teknik , kişisel vb.) sistem başladıktan sonra olan katılım problemlerıinde hizmet alınmış sayılır. Ücret iadesi , seans tekrarı veya ek süre verilmesi yapılamamaktadır. Hizmet alımı zaman dilimi olarak ücretlendirilmektedir.Katılamayacağınız seansları en az 2 saat önceden iptal etme veya ertelemeniz önemlidir. Seansa 2 saat kaladan daha geç yapılan  iptal ve erteleme taleplerinde sistemsel  işlem yapılamamaktadır.Seans alınmış sayılır.
Sizlerde farklı olmak , farkınızla fark yaratmak isterseniz bizlerle tanışın .Her türlü bilgi ve soru için bizlere ulaşabilir hizmetlerimizden yararlanmak için kayıt oluşturabilirsiniz.Bütün bu değişim ve dönüşüme istekli ve hazır iseniz  ve hayatınızda bir farkındalık  istiyorsanız , Fakınızla artık hayatınızda fark ve değişim oluşturmak istiyorsanız haydi gelin tanışalım ..